ניקיון משרדים

מניסיוננו הרב בתחום הניקיון, אנו בחברת אלגבי קלין מבינים ומכירים בכך שלכל עסק ישנם צרכים שונים וייחודיים הדורשים התאמה אישית. אנו פועלים בשיתוף עם לקוחותינו לבניית תכנית עבודה מפורטת ומלאה המספקת מענה מלא ומיטבי לדרישות העסק והמשרד שלך. אנו מעמידים לרשות כל משרד צוות מנוסה וקבוע האחראי על התחזוקה והניקיון השוטפים של המשרד וכל זאת תוך בקרה ופיקוח על איכות העבודה ומתן פתרונות מידיים לבעיות שונות וצרכים מיוחדים במסגרת עבודת הניקיון.

איכות ואמינות ללא פשרות

חברת אלגבי קלין עובדת על פי הסטנדרטים המחמירים ביותר בתחום ניקיון משרדים ובהתאם לידע ולניסיון אשר צברנו בתחום, אנו מקפידים הקפדה יתרה על איכות, מקצועיות ואדיבות ללא פשרות עד לשביעות רצון מלאה של כל לקוחותינו. אנו רואים חשיבות בשימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובציוד המתקדם ביותר בענף כמו גם על שמירה על איכות הסביבה באמצעות חומרי ניקוי ירוקים ואקולוגיים בעל תו תקן ישראלי. אנו מודעים לכך שמראה אסתטי ונקי הינו מרכיב חשוב ביצירת רושם חיובי וסביבת עבודה נעימה. חברת לאגבי קלין פיתחה לעצמה לאורך השנים מערכות יחסים ארוכות טווח על לקוחותיה וזאת על סמך שירות לקוחות מצוין, רמת עבודה מוקפדת, גמישות ומתן מענה לכל בעיה וכל זאת במחיר הוגן.

מערך שירות ובקרה מלא

אצלנו עבודת הניקיון אינה מסתכמת בפעולת השטיפה או הניגוב, אלא כוללת מערך שלם של שירות ובקרה ועבודה מקצועית וגמישה. אנו לא מתפשרים על העקרונות המנחים אותנו לטובת הלקוח:

בקרת איכות הפועלת בהתאם לתקנים הקפדניים והמחמירים בענף וכל זאת על מנת לעמוד בציפיות הלקוח ולשם הבטחת שביעות רצונו. צוות המפקחים שלנו נמצא בשטח באופן רציף ומקבל באופן אישי כל פנייה ובקשה תוך מתן מענה מהיר ומקצועי.

אנו מציעים מחירים תחרותיים ללא התפשרות על איכות ורמת הניקיון. אנו דואגים לכך שהשקעת הלקוח תקבל מענה מלא ומספק.

צוות מקצועי

עובדי הניקיון שלנו הינם בעלי ניסיון ועוברים הכשרות ייעודיות לתחום ניקיון משרדים הכוללות הכשרות מקצועיות, בטיחות בעבודה, עבודה בגובה, טיפול בפסולת מסוכנת, הפעלת ציוד מיוחד ועוד.

אמינות

צוות העובדים שלנו עובר בדיקות יושר טרם העסקתו על מנת להבטיח לכם שקט נפשי. עובדינו הינם מסורים, חרוצים וגאים בעבודתם וזאת משום שהם זוכים לכל ההערכה, ההכרה והגיבוי שלנו.

ניקיון משרדים – מגוון שירותי הניקיון

  • ניקוי וחיטוי שירותים, כיורים, כלים סניטריים ועוד.
  • קרצוף שטיחים יבש ורטוב.
  • ניקוי מטבחים, משטחי שיש, מקררים ועוד.
  • ניקוי עמדות קבלת פנים וכניסה, פינות ישיבה, לובי, מעליות, מעברים וטרקלין.
  • ניקוי חלונות, תריסים ווילונות וכן ניקוי חיצוני של חלונות בגובה.
  • ניקוי כללי, איסוף ופינוי אשפה, קרצוף במכונת פוליש.